اعدام سه جوان موسوم به “خانه أصفهان” به دست رژيم ايران محكوم است

رژیم جمهوری اسلامی ايران طی روزها و هفته‌های گذشته موج گسترده‌ای از صدور و اجرای احکام اعدام یا همان “قتل عمد حکومتی” را علیه مردم مبارز ایران به راه انداخته است. این اعدام‌ها که اغلب در پی محاکمه‌های ناعادلانه و با نقض بدیهی‌ترین فرایند ‌های دادرسی از جمله امکان مشورت و انتخاب وکیل تعیینی به متهمین، اجرا می‌گردد، اینک با تحول به ابزاری برای ارعاب و خفقان در جامعه، وارد فاز جدیدی شده است.
“اعدام” در ذهن متحجر رژیم منحوس ولایت فقیه، “جانِ” مقدس وبا ارزش انسان را به ابزای برای باج‌خواهی یا انتقال پیام تقلیل می‌دهد، خواه این پیام به مردمان داخل کشور باشد: همچون اعدام‌های اخیری که پس از انقلاب “زن”، “زندگی”، “آزادی” با عناوین “محاربه” و “افساد في الارض” اجرا گردید و بی‌گناهانی مانند “محسن‌شکاری‌” و “مجیدرضا رهنورد”‌ را طعمه خویش کرد یا اعدام های که به منظور باج خواهی و ارعاب کشورهای خارجی صورت گیرد: همانند آنچه در اعدام ناجوان‌مردانه شهید “حبیب اسیود کعبی” و “روح الله زم” وبسیاری دیگر از قربانیان رژیم جمهوری اسلامي ايران، شاهد بودیم.
از این روی اعدام “صالح میرهاشمی”، “مجید کاظمی شیخ شبانی” و “سعید یعقوبی کردسفلی” که در صبح روز جمعه ۲۹ارديبهشت ١٤٠٢ در اصفهان صورت گرفت را باید در ادامه این روند گسترده که اینک به راهبردی کلان برای رژیم جمهوری اسلامی تبدیل شده است، تعریف نمایم. ما در حزب تضامن دمکراتیک اهواز ضمن محکومیت شدید این اقدام پلید رژيم ، در کنار هم‌رزمان خود در دیگر ملت‌ها، فعالان سیاسی، اجتماعی و حقوفی نسبت به تعهد خود در راستای پیگیری قضایی قاتلان این جوانان مبارز پایبندیم، همچنین از تمام سازمان‌ها بین‌المللی و حقوق بشری، رسیدگی به پرونده این اعدام‌های افسار گسیخته وتوقف هرچه سریعتر آن را خواهانیم.
ما در حزب تضامن دمکراتیک اهواز نیز ضمن محکومیت بی قید وشرط هرگونه حکم اعدام، ایجاد دو دستگی، تفرقه و موضع‌گیری‌ با ارزش‌های دوگانه همانند آنچه را پس از اعدام شهید “حبیب اسیود” و تقسیم بندی محکومان به “خودی” و”غیر خودی” از طرف بعضی از محافل شبه سیاسی معلوم الحال را محکوم می‌کنیم. و از آحاد ایرانیان داخل وخارج از کشور می‌خواهیم با مشارکت فعال خود در خیزش انقلابی کنونی در مقابل این دو دستگی‌ها بایستند و خشم و انزجار خود را از رژیم خون‌خوار جمهوری اسلامی و همفکران خارج‌نشینشان را ابراز دارند.
همچنین به اطلاع همه آزادی خواهان می‌رسانیم که بنا بر اطلاعات موثق خود می‌دانیم که این رژیم منحوس بنا دارد طی روزهای آتی بعضی از محکومان مبارز از جمله معین خنفری ، عدنان غبیشاوی، سالم البوشوکه، محمد رضا مقدم، حبیب دریس، علی مجدم را به صورت دسته جمعی اعدام نمایید.و طی هفته‌ها بعدی این راهبرد را در دیگر مناطق ایران پیاده سازی کند. از این روی حضور پر خروش مردم می‌تواند این پروژه را متوقف و رژیم را هرچه بیشتر مستاصل گرداند.
زنده باد مبارزان راه آزادی
زنده باد ملت‌های تحت ستم جمهوری اسلامی ايران
حزب تضامن دمکراتیک اهواز

Related Post